乐享生活!乐动每个细胞!

Come to Me - Lily & Madeleine

Sailorsheavenmusic:

*真爱 请来到我身边 我等你很久 我误入歧途 却又矢志不渝 我知道你终会来到 来到我身边 不离不弃......

*卟啦卟啦精灵千山万水都是伏笔,我总会等到姗姗来迟的你…

Come to Me

If the sky was falling over us
如果天势将倾

If the ground below us turned to dust
如果大地化作灰烬

Would you come, to me?
你是否来到我身边?

Would you come, to me?
你是否来到我身边?

If the song it had me overcome
若此曲助我克服困难

The tremble low can sometimes shake me up
这深沉的颤抖会使我唤醒

Would you come, to me?
你是否来到我身边?

Would you come, to me?
你是否来到我身边?

Ohh...
Ohh...

If your heart is burning like the sun (burning like the sun)
如果你心炙热如日

If it means that you will have to run (you will have to run)
意味着你必须奔跑

If it takes leaving everyone
你可以带任何人离开

Would you come, to me?
你会,会来到我身边?

Ohh...
Ohh...

If the birds stop singing in the tree
直到鸟儿停止歌唱

Would you come, to me?    TKE
你是否会来到我身边?

评论
热度 ( 11 )

© ♞咿肆青春 | Powered by LOFTER